AUTO SERWIS GABI

Gaz - Alarmy - Blokady - Immobilizery

 

Blokady biegów Niedźwiedź-Lock

Blokady NIEDŹWIEDŹ - LOCK to ergonomia i prostota obsługi.

 

Bolcowa blokada skrzyni biegów (dźwigni zmiany biegów), montowana wewnątrz konsoli, NIEDŹWIEDŹ - LOCK, popularnie zwana NIEDŹWIADKIEM to produkt o najwyższej jakości, nagrodzony wieloma medalami i wyróżnieniami.

Zastosowanie ramkowej konstrukcji oraz dobranie najlepszych materiałów daje pewność i odporność blokady na mechaniczną penetrację. Trwałe zamocowanie urządzenia za pomocą śrub i nakrętek zrywalnych  uniemożliwia jego demontaż poza specjalistycznym warsztatem. W układach linkowych zabezpiecza przed wypięciem także linki, gdyż unieruchomienie samego drążka nie daje w tym przypadku pełnej gwarancji blokowania. Blokada skrzyni biegów jest wyposażona w zamek, chroniony przed rozwierceniem hartowanymi elementami.

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

Obecnie w ofercie znajduje się ponad 1000 blokad bolcowych z czego większość to blokady ramkowe, których montaż odbywa się na istniejące śruby i otwory technologiczne pojazdu, co do minimum ogranicza ingerencje w fabryczną konstrukcje samochodu. ”Niedźwiadek” skutecznie zabezpiecza samochody zarówno z linkowym jak i rurowym układem dźwigni zmiany biegów.

 

Certyfikaty jakości ISO 9002 oraz niemiecki TUV potwierdzają wysoką jakość zabezpieczenia.

 

Blokady honorowane są przez towarzystwa ubezpieczeniowe i upoważniają do zniżki Auto-Casco.

 

Zdaniem specjalistów jest to zabezpieczenie bliskie ideałowi:

  • - Blokada biegów jest montowana na stałe do nadwozia samochodu. Blokowanie następuje poprzez wsunięcie sworznia, który blokuje ruch drążka zmiany biegów na biegu wstecznym, a przy skrzyni automatycznej w pozycji P-parking.
  • - Blokada posiada ochronę  prawną Urzędu Patentowego RP. Posiada Certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji Instytutu Mechaniki Precyzyjnej oraz Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego KG Policji.

 


Kolejną grupą zabezpieczeń są nowoczesne i estetyczne blokady ryglowe.

 

Element blokujący został wyposażony w zamek, i stał się jedną częścią z blokadą, co do minimum ograniczyło ilość ruchów niezbędnych do zabezpieczenia samochodu. Blokowanie odbywa się przez ręczne okręcenie i wciśnięcie zamka, bądź też przez samo pokręcenie zamka. Taka konstrukcja sprawia że nasza blokada jest wygodna w obsłudze i bardzo ergonomiczna. Odbezpieczenie natomiast wymaga tylko przekręcenia kluczyka w zamku. Grupa tych blokad jest podzielona na cztery odrębne rodzaje. W zależności od budowy mechanizmu drążka zmiany biegów stosujemy różne konstrukcje zabezpieczające.

 

W skład tej grupy wchodzą blokady typu "W", "R", "Z", oraz "K".

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

 

Blokada "W" to konstrukcja ramkowa z zamkiem okręcanym i wciskanym. Taka konstrukcja zamka zabezpiecza go przed niepożądanym zablokowaniem podczas jazdy.

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

 

Blokada typu "R" to zabezpieczenie o konstrukcji rurowej. W tego typu zabezpieczeniach zastosowanie znajduje opisany wyżej zamek okręcano-wciskowy.

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

 

Literka "Z" oznacza blokadę zasuwową, czyli konstrukcję w której drążek jest blokowany przez specjalny rygiel.

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

 

Blokada o symbolu "K" to blokada z zamkiem okręcanym, umieszczonym na konstrukcji rurowej. Jest to ewolucja blokady typu "R".

 

 

Blokada skrzyni biegów - Bear Lock

 

 

 

 


 

 

Auto-Gaz

Montujemy instalacje gazowe.

 

Alarmy

Zakładamy auto-alarmy w samochodach.

 

Blokady

Instalujemy blokady biegów i zapłonu.

 

Haki Holownicze

Zakładamy haki holownicze

 

Wulkanizacja

Naprawiamy i wymieniamy opony.

 

Klimatyzacja

Czyszczenie i serwis klimatyzacji.

 

Elektromechanika

Naprawiamy elektrykę.

 

Wymiana Oleju

Wymieniamy olej oraz płyny chłodnicze i hamulcowe.